2019年5月24日 星期五

廸士尼再續金咭會員

已2年係廸士尼金咭會員
今年年頭買左OP
諗住唔續廸士尼
點知近期2個去廸士尼都玩得超開心
尤其係哥哥
哥哥大個仔喇
識玩
Iron man 佢好鍾意
上次佢同爸爸入去玩
因為細佬唔夠高我要睇住細佬呀
佢勁開心
今次我同佢入去
佢同我講解每個過程
叫我唔洗驚
邊到攞眼鏡
好窩心呀



細佬就永遠一定要玩小小世界
2隻嘢排隊冇嘢做
係度玩變身😆
好多人都覺得好正
前面家長正頭問我哩2件衫係邊到買

細佬都好開心

但當細佬玩完winnie the pooh
之後
佢竟然變左咁既樣

佢話好驚
以後都唔再玩winnie the poohhhhh😅

結論
又續多一年金咭
最平續會方法
我係網上徵可升級票尾
每張$80
但可即時減$639

2大1小三人同行仲可再85折
結果差唔多可以6折升級金咭會員
又可以玩多一年








沒有留言:

張貼留言

多謝留言~