2013年9月17日 星期二

韓國首爾自由行Day5 & 6 ~完

黎到新BOLG
又UPDATE下先
去到首爾第5日
一大早就去土俗村食超人氣既人參雞
又係晴朗的一天

我地大約早上10點鐘到
早餐食人參雞係因為遲左就會好多人
有排排隊呀

其實佢唔係好多款可以揀

有人參粉
但要收錢架~

首先可以任食泡菜 

到主菜 
我地當然叫兩款唔同喇
白雞
同烏雞
兩種都真係好重人參味
係咁凍天氣食真係暖好多 
味道好好
唔怪之咁多人黎喇


食飽走果時勁多人
條隊已變得好長喇 


食飽去下個景點
景福宮

藍藍的天
但仍然好凍




哩度好大
到左中午12點有個表演
有人班人著住傳統韓服巡遊同有個儀式



睇完我地再周圍行
哩張正呀~








Hello Kitty Cafe
我唔鐘意佢
所以當然冇入到去喇

之後再去南大門
好多野賣


 係咁凍既天氣
食街邊嘢係會覺得特別好味D


哩度我見好多人排隊
應該有好嘢
等左陣
果然有新鮮出爐既菜肉包
 哩個真係好好味
可以話係成個韓國之旅最好味既食物呀
 行到夜晚
係南大門搵嘢食

發現有條麵街
佢個門口同裡面

 一入到去間間都好熱情咁叫你坐低

 我地叫左一冷麵
 一個熱食
感覺好地道
味道亦唔錯

食飽就諗住同老公去聽JAZZ
之前都好多人介紹係弘大有間Club Evans 既Jazz Bar

係弘益公園弘益公園 홍대앞 예술시장 프리마켓向前行去到7-11之後就會見到個唔係好似但又無其他既入口上2樓就係佢啦~


當晚好多人
雖然唔識韓語
但音樂冇份國介
好enjoy咁聽左約2小時
之後就回酒店
又一日

黎到最後一日
今日要返香港喇
其實都冇乜特別既行程
所以都係周圍行下
同全力買手信


 最後一餐
食返個傳統石頭窩飯
好好味呢~


之後再周圍SHOPPING




我地4點雞
行到攰就TEA一TEA
 TEA 完順利返香港
今次都買左好多手信呢
尤其係MASK呀!!
 

4 則留言:

  1. 景福宮襯住藍天, 唔錯~~

    回覆刪除
  2. 天氣好好,但仍然好凍呀~

    回覆刪除
  3. 我三月中會去首爾,都係諗住十點左右就去到土俗村當早餐食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要早少少去,如果唔係就有排排隊~

      刪除

多謝留言~