2013年9月25日 星期三

香港啓德郵輪碼頭

郵輪碼頭終於開放喇
係9月20-22日仲有郵輪假期博覽EXPO添
隻蕃薯提議打風前去睇睇
好.....出發
打風前天氣總係特別既好
其實郵輪碼頭有好多地方都好似仍然未準備好
例如停車場
我地去到仲未有停車場
只見D車一架架泊係路邊


我地好天真地仲以為唔鬼洗錢泊車咁so
點知原來所有出入口有人睇住
全人手
人手寫時間
人手記錄
人手收錢
頭兩小時多謝$20
之後每小時計都係$20
入場當然要買飛
10蚊位



入到去開放既地方唔係十分大
只有一個場館

但裡面已有好多旅行社
當然全部都係SELL 郵輪假期喇
大大細細
3星至6星不同既郵輪

有長線亦有短線
長線去東西歐十幾日廿日
短既就去東南亞如新加坡5日都有
隻蕃薯睇黎對哩個郵輪假期好有興趣
好想搵D短線試試佢喎
但黎緊我地11月將會去日本
點都去完再算喇
同場加映仲有幸運大抽獎
頭奬有會值20幾萬既12日雙人高級郵輪假期呀

我地攞左好多資料
之後就上左去空中花園






哩個空中花園三號風球就會停止開放
我地上去時已經係一號風球
但就勁好天
勁曬同勁熱

影多陣相就走LU
隻蕃薯成日都想去郵輪玩
但我成日覺得
郵輪哩D應該係退休後玩既
有氣有力時應該自由行多d 丫嘛~




4 則留言:

  1. 對對~郵輪~呢D咁消耗時間的消遣退休先啦無理由到行唔郁GE年紀先走去自由行╮(╯▽╰)╭ 

    回覆刪除
  2. 有機會都去郵輪碼頭行行先, 個天台花園幾靚~~

    回覆刪除
  3. 新景點,個天台花園真係幾靚架~

    回覆刪除

多謝留言~