2012年4月14日 星期六

泰hea Krabi, Phuket 之旅 (Day 3)

第三日

今日準備離開Krabi

但離開前我地前去Emerald Pool 同 Hot Stream

由於從Ao Nang 揸車過去都要成個幾鐘

所以都係晨早食完早餐就出發了




途經big C

當然要落車去睇睇喇






我地係哩間cd舖買左兩隻cd
每隻都係hkd 20 左右
覺得好鬼抵
諗住買左係架車到聽
點知架車部機read唔到
已經好失望
反到香港
連屋企部機都read唔到
真係激c人


個商場超大
但我估太早
所以冇乜人







比人搵完笨又再繼續出發
到達Emerald Pool門口


去到有人指示你泊車泊邊樹

香港停車場用柱分車位

哩度用樹黎分車位

當然要收錢~
20b任泊
抵~~~~~~~
入場當然都要收錢喇

多謝每位200B

門口




由門口行去第一個池都要成15分鐘
所以記得要做好防蚊準備



第一個池: Emerald pool
哩個池可以比人游水
遊客唔係好多
我見反而當地人多


游左陣
就再上去blue pool
又要再行15分鐘
曬住咁行其實都幾辛苦



真係好鬼藍~

哩個池唔游得水
只可以比人影相~

之後去下一站
Hot Stream~
佢地距離都只係10分鐘車程
當然都係要錢喇~

最初以為由門口又係要行好耐先到
點知唔洗5分鐘就好了
d 水真係熱架!!
本身覺得夏天流流浸溫泉
好似怪怪的
點知又真係好鬼c 舒服喎



仲有好多小朋友係度玩~
浸完溫泉
就去食野了
Hot Stream 門口有幾間食巿


我地叫左個no 麵
好好味!!








食飽飽後
就慢慢長路反布吉
哩程車係成個旅程最長既
要成210km
揸車揸得快既都要成3個幾4個鐘

咁長路當然要入下油先喇~


行行下車
突然落雨
但落雨10分鐘又出反太陽

沿途風景都好令令
之後就去到一間我地成個旅程最期待既酒店~




1 則留言:

  1. WOW....我覺得你地去KRABI好特別咁呀....自駕遊係唔同D

    回覆刪除

多謝留言~