2019年7月15日 星期一

名古屋親子遊2019 Day 1

今年揀左名古屋遊
因為姐姐完約放3星期假
所以就係哩段時間去旅行
6月尾出發
係網上搵行程時
本想可以游下水
點知好多水上樂園都要7月先開始
雖然有D失落
但最後除左游水
都仲有好多嘢玩

好出發
一早BOOK 定車
$250 包車去機場抵到爆



早上11點半機
下午4點到著

今次我地半自駕遊
因為其實名鉄都好方便

由機場行去名鉄好快
係度買飛
小童未夠6歲唔洗買
 所以4個忍坐兩張櫈
我地坐名鐵μ-SKY 
兩大約半小時一班車
約28分鐘就到名古屋巿


上車後將飛放係前面既椅背


 '咋' 一聲就到
我地今次揀左佢-三井花園飯店名古屋普米爾住三晚
因超近名古屋名鉄站
又巿中心
去邊都方便


順利搵到酒店
個景勁靚
酒店亦超乾淨

酒店大堂係18樓
入到房
個景靚到😍
可睇到好遠既名古屋夜景


張床絶對夠4個人瞓

沖涼都可以對住個無敵景
小胋士:
大家如果想BOOK 酒店
記得網上搵9折CODE
其實唔同日子
Agoda, hotels.com 果D網站都不時會出一D有折既CODE
用埋會平好多

時間仲早
出去行下搵食

6月名古屋早晚仲有少少涼
要著返件外套
我地坐名鉄去久大通站
遊綠洲21同名古屋電視塔

哩度晚上9點就CLOSE




哩度仲有個大型商場
不過我地只係行左陣就返酒店喇!


對住哩個夜景瞓
真開心

Day 1完~

沒有留言:

張貼留言

多謝留言~