2016年1月15日 星期五

新加坡親子自由行2015 ~ Day 2 (Part 1 Duck Tour)

第二日
起身攪掂完自己再攪掂埋架勢唐都已經10點
又係朋友介紹
去食地道嘢做brunch先
又係行返哩條路


地道朋友介紹牛車水哩度
Coliwa Department Stare Chinatown Complex
講到咁複雜
其實咪係香港街巿熟食中心 


但佢大好多
勁多野食揀
雖然冇冷氣
但好乾淨
 哩嘢食都幾好味架
同埋好平

食都未食
架勢唐就要黎個早眠先

食飽飽就出發行程
我地坐SMRT 去烏節路既ION
新加坡SMRT 好方便
指示好清楚

 ION 真係好大




起身行黎行去好開心

係outdoor 行左陣
就再入去行
我地去搵爆谷店
有咩特別?!?!
因為佢個名同架勢唐個名一樣...HAHAHAAA
不過我知其實香港都有
不過硬係覺得新加坡特別D


 幫襯左包
真係幾好味

之後我地係地下街行黎行去
地下街好大
架勢唐有D悶
我都係~~~~~~~~~

行到咁上下
又到LUNCH 時間
我地揀左哩間
因為我又係約左朋友
掛住傾
冇影到相添
但哩間後來發現有好多地方都有
都幾好味

下一站
我地去DUCK TOUR
詳情可以睇 --> DUCKTour
溫馨提示
最好都係天宇買飛先
價錢都相差一截

哩度一出就見到
好方便

帶住小朋友
當然要揀D舒服D既行程
哩架又係車又係船
坐係度觀光幾好


但亞架勢唐一上車
車都未開
就已經瞓左
仲由頭瞓到尾~~ 一一!!

佢好好瞓~~~~~~~

佢有國語OR 英文沿途一路講解
我地就時間
揀左英文
開車約5分鐘就落水

係哩度落水

 個GUIDE 好有心機講解

好多新加坡重要地標




水路完就陸路
成個行程約一小時


(待續~~~~~~)




1 則留言:

  1. 哈哈....架勢唐訓左, 你地都可以休息下, ENJOY 下~

    回覆刪除

多謝留言~