2012年8月13日 星期一

泰hea Krabi, Phuket 之旅 (Day 5) -Splash Jungle Water Park

好鬼懶
而家先寫第五日添


第五日

今日要離開令令酒店

去下一間酒店

離開前當然要嘆反個早餐先

鮮果汁

你自己揀乜生果就整乜果汁




老公既~


我既~仍然離不開egg benedict





食完早餐

行多陣就收拾行裝走了



今日主要行程係去水上樂園- Splash Jungle Water Park
入口處

每人一條鎖匙
你係裡面洗乜錢都入晒係條匙到
走時先找數~
 

哩個好玩到爆
可以單人或者雙人玩
又唔多人
唔洗點排隊
我地玩左好多好多次~~~~~

 

 

 

 

哩個仲激
離心力勁重~~~
好好玩!!!
 
 
 

藍色果條滑梯係全黑
真係乜都睇唔到~~~~~~~~
 

成個WATER PARK唔係好大
 

唔鍾意玩得咁激
都有適合一家大細既
 

飲嘢區~
 

 

玩到咁上下
就食反個lunch先
 

 

係度都玩左3-4個鐘
玩完就去我地最後既一間酒店 The Sea Patong Hotel
即刻有種落反人間既感覺
 

 

雖然冇得同Paresa Hotel比較
但乾淨清潔
感覺都好舒服
同最緊要係.........平!!
 

有個露台仔
可能之前住得太高
今次住地下
所以......冇景可言
 

 

安頓好就出去搵嘢食
我地專登揀哩間酒店
係因為近Patong
夠方便
哩晚我地去食大家都大力推介既街邊河
 

 

 

 

果真冇介紹錯
超好味
我地叫左兩碗~

 

牛~
 

老公食唔唔夠喉
再叫多一碗
雞~
 

試過都係覺得牛丸最最最好味
老公之後掛住哩度既河粉多過掛住我囉

食完之後我地行左陣
本身想報聽日既TOUR
點知FULL左
改為報左後日
咁聽日就改為自駕全島一日遊~





1 則留言:

  1. 情侶背心喎~~你件黃色好SHARP呀!! 個水上樂園好正咁呀...
    [版主回覆08/17/2012 10:28:57]菲你好眼利喎

    回覆刪除

多謝留言~