2012年3月28日 星期三

泰hea Krabi,布吉之旅 (Day 1)

足足成年冇去過旅行
今次旅行真係plan左好耐
由於budget所限
不能衝出亞洲
所以變為豪玩泰國布吉
其實都唔係好豪
只不過其中一間酒店靚少少
今次我地8日7夜自駕遊
遊完Krabi 先再去布吉
因為自駕
所以我地坐早機





都係果D飛雞餐~


每次坐飛雞總會影一兩張哩D飛雞相


大約三小時就到達布吉雞場


嘩!入境勁多人
又慢喎,足足排左我地45分鐘


一出雞場就有人舉牌接我地
接我地去攞車
攞車既地方勁近
就係雞場對面


我地租Jazz
本來想連埋個豬ps
點知佢個豬ps架爛鬼左
竟就咁用膠紙貼係個窗到

真係比佢激死
之後攪個豬PS,見佢地攪左好耐都未攪到
最後決定唔租佢地個豬PS
每日慳反40蚊
手續簡單
CHECK完架車
就可以出發
係咪覺得我地好勇呢
唔租佢個豬PS?!?!
其實老公一早兩手準備
係香港時已download定個 豬PS架喇


但佢免費試用只有七日
照道理最後果日由酒店反雞場就冇得用
不過我地都係唔理咁多
出左發先算喇
第一站去Krabi
由布吉雞場去大約要成150km
大約要成2個半鐘
(剛開始當然揸得慢d架喇)

出發~~~~


自駕遊最好既地方就係行程任自己安排
揸揸下車見肚餓
我地就停車搵野食


味道不過不失
但超平
兩碗麵加兩支可樂都係約HKD25


大約到五點
我地到達Krabi

好快就搵到我地住既酒店 -Ananta Burin Resort


我驚喜
我地入到房先自動upgrade到pool access




安頓好就當然出去行下喇
我地住Krabki 既 Ao Nang
乜都有
好方便




行到咁上下
搵野食
求其去左食印尼野
味道係幾好食
但好貴囉
要成HKD4XX
好明顯係比人呃
激C人呀
計反全程最最最貴就係佢




之後行多陣
做完隻腳底按摩就反酒店瞓LU



9 則留言:

  1. Pandora 香傭講法文2012年3月28日 清晨5:08

    有人舉牌接, 貴賓feel ar^^

    回覆刪除
  2. 實係呃人喇....印尼野都要4XX蚊...貴呀!!!!! Krabi好似都唔錯喎....有機會等我又去下先...

    回覆刪除
  3. 有得去旅行已經很開心了,唔理豪唔豪..
    愚人節快樂!

    回覆刪除
  4. Son Cheung 正 義2012年4月2日 清晨6:07

    ♥ ~ 祂 要 祝 福 關 懷 您 們 ~ ♥

    回覆刪除
  5. 祝清明節快樂!

    回覆刪除
  6. 午安!

    還是假期
    祝復活節假期愉快!

    回覆刪除
  7. hello....我想問下點樣可以自動upgrade架??
    [版主回覆05/16/2012 17:27:46]我地冇特別request架
    不過可能係我地遲check in
    佢冇晒我地要果隻房
    所以先upgrade我地

    回覆刪除
  8. 咁好既....因為我睇其他blog...人地話如果係淡季去...可以問下佢可唔可以免費upgrade.....我仲想問...airport carrent 好唔好架......同埋喀比值唔值得去呀....因為好似同布吉差唔多咁
    [版主回覆08/16/2012 09:38:07]krabi冇布吉咁旺,咁多人
    風景都唔同
    所有野比布吉都平少少
    我覺得幾值得去
    3日2夜都幾好架
    ap 租車都ok喇
    至少我地冇乜特別事發生~

    回覆刪除
  9. 我都2年冇去旅行喇,好想去呀,鳴鳴鳴~~~
    [版主回覆08/16/2012 09:38:37]去玩下喇,
    係時候抖抖喇

    回覆刪除

多謝留言~