2011年5月21日 星期六

毛理裘斯(四)陸地篇1

講到陸地篇
我地join左個local tour一日遊
地點就任我地選
我地選左島既西南部

係酒店食完早餐就出發了
每日一既早餐都超好味~
自助麵包區




自助生果區



每一日食早餐
身邊都會有好多雀仔飛來飛去
佢地一d都唔驚人
哩款雀仔係無理頭成日都見到
我地改左佢地叫'gel'頭鳥


除左一d自助餐外

可另外再係main menu 到點其他食品


哩個Eggbenedict真係好味到爆
d 蛋汁不斷咁流出來呀

食完早餐就係酒店出發了
私機到酒店接我地
又係超好人~


第一站我地去左glass gallery

佢地會將整個製作glass既過程demo比我地睇



無理頭好出名船既模型
d模型真係做得好靚好details
有好多人都專誠到哩到訂製反隻走架




之後就到下一個景點
托魯奧斯火山口(Trou Aux Cerfs)
直徑有成約200米架
但而家已經長滿晒樹 Lu





周圍既風景真係好靚呢~
可係山上望反成個毛理裘斯呀



無理頭雪糕車
同香港既差唔多
但就Colorful好多
食都食得開心d


我地就係坐哩架車一日遊


我地本身係租平架車

但都覺得奇怪
平都已經咁靚
如果貴既咪不得了
後來先知
原來冇晒平車出租
佢當然話係upgrade我地喇



之後就係shopping時間

其實都冇乜野特別
所以我只係要左頂(綠帽)


沿途路經個水塘
見到d人可以自油咁行入水塘到
私機話我地知
原來成個水塘而家得反三成水~
所以佢地而家水源都好緊張下呀!


之後我地去左當地係寺廟
Mandir~
當地有5成人都係信哩個宗教
私機話到某D日子
哩到就會人山人海
行都行唔到咁話



佢地既TEMPLE



如果要入去的話就要除鞋
我地只係係出面影相
冇入到去




待續~~~~~


4 則留言:

  1. 真令人嚮往的地方和生活。簡直是天堂(上圖)和地獄(我現在的生活)!!

    回覆刪除
  2. 多謝你個新 update~
    想問你係邊到book local tour??
    我下個月同朋友都會住Four Seasons Resort
    [版主回覆06/08/2011 16:50:00]Four Seasons Resort 真係超good呀! 本身我地問左其他local tour (我唔記得個名) 但因為four seasons離其他地方較遠 join 其他local tour要自己坐車去集合點會較貴 我地計反條數 所以join four seasons既local tour (包酒店來回接送)

    回覆刪除
  3.  呢個睇到都流晒口水呢~
    [版主回覆06/10/2011 15:36:00]哩個真係好好味~ 我都好想食多次呀

    回覆刪除
  4. hello,我係台灣人所以不太會打香港文,
    我地四月要去Mauritius玩,
    已經book左Four Seasons,
    想請問Four Seasons既local tour要幾多錢?
    如果太貴就打算搵其他agent既day tour la~
    唔該晒^.^
    [版主回覆02/24/2012 15:27:28]Four Seasons真係一間超正的酒店,local tour個價錢我不是太記得了,只記得大約$1000港幣左右,當時我都有問其他agent,但因為Four Seasons地方比較遠,其他agent不會包酒店接送,而join four seasons就會包車接送,所以價錢其實差不多!而我地最後都係係four season join local tour~

    回覆刪除

多謝留言~