2011年2月8日 星期二

毛里裘斯(一)之出發 Lu

oUR hOneymOOn - 無理頭C

結婚時好多朋友都問我地去邊到渡蜜月
見到好多人都係去馬代
其實自己都好想去架!
但唐生唔熟水
叫佢日日對住個海
但又唔游水
我怕佢會悶死
但蜜月我又覺得應該要陽光海灘喎
機緣巧合下(又係另一個故事。。。唔多講了)
我地揀左無理頭C
因為佢都有陽光海灘丫嘛

係香港真係好少人去無理頭
好多人都問我究竟無理頭係邊樹?
其實佢係非洲東部
位於印度洋西南方
香港有直航



行程需要大約10小時
零晨1:30分起機
坐既係Air Mauritius
我地本身諗住網上check in
唔知點解check唔到
所以我地早少少去機場check in
問check in職員先知原來唔係我地既問題
雖然Air Mauritius既網站係有得check in
但係原來係假架
因為早左到機場
所以係機場飲反杯野等上機


係等上機時
剛同我地check in 既職員走過來同我地又傾左幾句
我問點解會認得我地
佢好快就答我地:有幾多香港人會去毛里裘斯丫!多數都係當地人,一係就係大陸人過去做生意!所以我地好易認喎!
咁講真句又真係見唔到香港人喎。。。
上到機
好快就派第一餐...普通飛機餐~

食完空姐就派入境紙

我地好唔好彩
坐我地隔離有一班好重北方口音既中國同胞
為左要寫哩張紙
佢地足足用左3小時問坐我地前面又識普通話既毛里裘斯人
即係佢地足足嘈左3小時
其實零晨1:30機都已經好累架喇
仲要無得好瞓
點都好
瞓下醒下咁又派第二餐
係早餐lu

食完早餐好快就到無理頭C
香港快4小時
所以去到毛理裘斯只係早上既7:30
過境


我地自由行
package包車來回機場酒店


無理頭主要用法文,英語同當地語言﹣克里奧耳語(Mauritian Creole)
我地當然只用英文喇
去酒店前我地去左supermarket買d野先



去完超市就反酒店

司機好好人
沿途講左好多關於無理頭C既資料比我地知


司機仲係一個炮炲停車
係1715年法國佔領毛
當地人就係係哩度建炮炲
但當然最後都係比法國佔領
亦因為咁
當地法文係其中主要語言

同司機影反張相先(經過10個鐘冇覺好瞓既機,個樣係死死地,大家唔好見怪


到酒店了
司機停車前好funny咁講左句:welcome to paradise~



職員帶左我地坐低等check in
check in 時已比好靚既風景吸引住




welcome drink
酸酸甜甜好正


check 完in
當然第一時間去我地間房喇





















6 則留言:

  1. 無理頭C同Maldives感覺好唔同,呢度係好簡樸嘅世外桃源,但又唔似非洲地方喎,有機會我地想去呀!
    我想問......坐你地前面既毛里裘斯人真係識普通話咁勁!!??
    [版主回覆02/15/2011 09:29:00]我反而又好想去馬代喎~ 可能我未去過喇 係呀,咪就完因為佢識普通話囉 所以攪到我地冇覺好瞓

    回覆刪除
  2. 個司機又幾好呢, 唔係單單就直接車去酒店

    回覆刪除
  3. 毛里裘斯....好特別喔!! 真係好少聽jm話去毛里裘斯honeymoon呢.....but環境又幾靚幾好喎!!!
    [版主回覆05/28/2011 18:25:00]哩個地方真係幾特別 比我想像中好好多添呀~

    回覆刪除
  4. thanks for your reply! this hotel sounds quite nice! planning to book this hotel for my trip next year local tour $1500 is per head or per car (2-4 person)? Driver fee included or just the car? Crab soup meal $300 is per head or per 2 person?
    [版主回覆06/30/2011 10:23:00]哩間hotel真係好好!!但地點真係較遠,價錢亦比較貴!! $1500 per car,佢有分平車同貴車,但我記得可以坐到四個人(我唔肯定) $300 一餐!!但其實我地叫既野食唔多呢!!所以我都覺得有d貴~

    回覆刪除
  5. 早兩日睇雜誌見到介紹毛里裘斯, 心郁郁上網search 資料來到你個blog, hehe!!
    [版主回覆11/04/2011 11:36:59]多謝觀賞 ^^

    回覆刪除
  6. hey nice blog! thks for sharing.

    accoring to yr experience,u think 5D3N is enough ma?
    the agent sell me buy the 8D6N packages.
    i was quite struggle.
    can u advice?? plspls ^^
    [版主回覆03/18/2012 20:20:25]If u join 5d3n,u onlu have 3 days to relax , i think if u spend 10 hrs. Fight. Ushould spend more time over there.

    回覆刪除

多謝留言~