2010年10月9日 星期六

OuR weDdiNg sHOeSsss

早前去過DYOS睇wedding shoes
但我睇中果款要成$17XX
深知道其實我條條裙都係長裙
根本就睇唔到對鞋
真係無理由用$17XX買對只著一次既鞋
但我又心思思
好想買對4吋鞋喎!(高D靚D嘛!)
好多謝朋友祖祖祖祖祖比左DYOS既COUPON比我
可以買$600可以減$100架!!

嘩~
咁就當然諗住再去睇睇喇!
但因為我婚期太近
冇可能訂做
只可以買現成
所以去DYOS之前
我聽我家姐提議
係跑馬地口有幾間又係可以訂做鞋既舖頭
同唐生決定去睇睇先


真係有好多好靚既鞋
舖頭當然冇DYOS咁靚
但有個叔叔過來同我地傾
佢完全唔係hard sell
又可能因為佢年紀關係
感覺佢真係做鞋老師傅
問佢既問題
佢真係可以即時答晒我地(唔似DYOS D SALES乜都唔知!!)
加上佢老實不客氣既態度下(我BUY!!)
我就係佢地到訂左我對婚鞋喇


個款大約係咁
但當然改為銀白色喇
本身想鞋'根‘全做閃石
但要+成$800
叔叔問我件婚紗係咪長架喎?
我話當然係長架喇~
佢好老實咁答我:
長就真係唔抵喇,都冇人睇到!
GOOD
我再BUY~
所以我最後冇+錢
但最最最緊要既
就係將對鞋改為4吋(前面有platform架!)
價錢仲比之錢平一半!
與此同時
其實唐生都仲未有鞋
佢要兩對鞋
一白一黑
最初諗住買對白鞋
但訂做要$1500
白鞋平時著唔反
叔叔都話咁又真係唔係好抵
叫我地再諗諗
咁我地諗諗下
白鞋都係求求其其買一對算
但黑鞋可以比佢反工用喎
所以就變為睇黑鞋
唐生好快就睇中個款
所以就決定訂做了。。。

右手邊個就係好得又好串個’叔叔‘喇

結果佢訂做左黑鞋for big day + 將來反工著
我就訂做左我既wedding shoes~
今日又好開心
買到我大日子高根鞋~
但我而家多左DYOS既COUPON
有冇人想要呀??

2 則留言:

  1. i WANT it, honey!!!
    [版主回覆10/10/2010 21:29:00]Sure la~ 無問題!

    回覆刪除
  2. 黑色都咁靚 ,白色應該仲靚喎~ ^.^
    [版主回覆10/13/2010 17:55:00]希望最後出來既效果係我想要架喇~

    回覆刪除

多謝留言~