2010年7月3日 星期六

相討decoration

係六月落左訂於Dica Venue Decoration
於email 佢地提出以下之溫馨提示:

1. 7月會是一個比較合適的時間去傾談佈置的內容。

    可回覆你們想約見的時間。

2. 如有心水的佈置款式,可帶同你們在網上找到的相片,

    作傾談佈置的內容之用。

3. 傾談佈置內容後,我們會在9月前把佈置的DRAFT 寄到你們的EMAIL,

    9月尾前要覆實佈置的內容是否須要修改。FINAL DRAFT 會隨後寄到你

    的電郵。

4. 大日子前2星期,我們會與場地聯絡人夾入場時間及佈置細側。

所以約見左dica 係今日下午5點傾下場地佈置
佢地既公司係荃灣
負責人Andy問我地初步有冇任何idea想點
其實我係網到都睇左好多佢地既設計
但我同亞唐生又係度諗
冇理有用人地用過既idea啫
我地都想有反我地自己既設計
其實我地都真係有諗過下架
不過諗到主題除左用紫色外
其他乜都諗唔到了
Andy態度好好咁提議左幾個idea比我地
其實都係用反現有既道具
再加加減減
放既位置唔同咁喇
咁亞唐生就問佢地會唔會有新既道具會少d人用過
Andy就諗到黎緊將會整一個全新既燈箱
裡面可以放我地兩個既相
但而家未有效果睇住
要到七月尾先可以send到相比我地睇睇
所以我地諗住睇完先再作決定了
另外
我地個package包左設計我地既wedding logo
其實之前都有一個wedding logo
不過既然已包左
所以等佢設計完成我地先再作打算用邊個logo了...


2 則留言:

  1. 好pro咁喎!

    回覆刪除
  2. 你個package几多錢?包d咩
    [版主回覆08/17/2010 15:36:00]$8888 包設計wedding logo 地毯 台既設計 reception table 設計 燈就好似4至5支右左喇

    回覆刪除

多謝留言~