2010年7月18日 星期日

媽咪晚裝

今日去左會展
本身要睇幾樣嘢既
1.花球
2.媽咪晚裝
3.中式餅 & 龍鳯餅
4.問馬會攞d資料 ( 因為之前跟開我地個女仔己轉左兩次了)

花球唔係好多選擇 ----放棄
中式餅我地見好多人排隊 -----放棄

係網上睇到有blog 友話顯卓好多媽咪衫選
又話d服務好好
所以就去佢地個舖位睇睇
佢地當然有package喇
完全冇分任何種類既衫
即係婚紗,男禮,媽咪,奶奶衫都ok
佢地本身個package 係$2280 兩件
當然租得越多越平喇
顯卓係我地第一間入既舖頭
我地好直接好sales姐姐講
我地想睇多幾間先
佢就話如果真係有誠意的話比個更抵既價我地 ---- $1880
哈哈
都係貴呢
同埋我真係想睇多幾間呀
最後傾左大約15分鐘到喇
又有個類似經理既男人出現
話可以再平d
佢同計數機篤左個價比我地
我睇到個價我時我都打左個突
當然係扮冷靜喇
'竟然可以咁平???'
但講開價有條引
我再用計數機開反個價比佢
佢竟然一口答應喎
我都唔係好信呀
好  ....... 竟然佢咁爽快
我都好爽快咁答應左join喇
sales姐姐同我講
千祈唔好張我offer既價話比blog友知呀
(都唔知係咪真架??可能個個都係咁平!!)
就係咁
我join左顯卓了
過兩星期後就帶媽咪試衫
佢可以有兩件換呢~

之後去左馬會既舖位
一問之下
原來轉左跟我地張單係小姐係現場
我地問左d料
再攞左佢張咭片就走左了~

沒有留言:

張貼留言

多謝留言~