2016年11月7日 星期一

新加坡親子自由行2015 ~ Day 4 &5 完 (Adventure Cove Waterpark + S.E.A. Aquarium)

第4日
今次酒店包早餐
食飽飽先去玩
都好多款揀


今日去聖淘沙裡面既

一入門口有個小小噴水池
亞仔已玩得好開心


不過始終亞仔太細
冇乜嘢真係啱佢玩~


唯有玩大水泡
浮浮浮都好開心


爸爸都好開心

我都好開心

係度食埋Lunch 
都成2個幾鐘

臨走時吹乾個身
哩部機係要比錢既

之後返酒店梳洗完

入館前經過隻大船
所有動物一對對
好明顯係娜亞方舟


但一入到去
架勢唐9秒9已瞓著
可能頭先游水太攰喇
唯有我地慢慢拍住拖睇

哩度號稱有世界最大的水族觀景窗




 哩隻嘢點讀?!?!


睇完晒架勢唐都仲未起身
唯有返酒店hea陣

哩個係我地房望出去景觀
都OK

最後一晚
朋友帶我地去食好嘢
坐地鐡出去

就係佢
係新加坡好出名
但我地去分店
少D人
但比較遠

果然冇介紹錯
個蟹煲勁好味


食完返酒店都已10點
亞仔洗完白白都已瞓了
可以同老公慢慢嘆反支玫瑰酒
爽丫丫

最後一日
係酒店食完個早餐
當然要落樓下酒店既人工沙灘加泳池玩一玩先
D 沙好幼好靚

玩完執好嘢就CHECK OUT 喇
趕去雞場返香港

Check in左就去食個lunch 先


回程時見到好靚既日落

咁就完成5日4夜之旅
比想像中開心同順利
亞仔好合作
唔覺得辛苦之餘仲好開心
期待下次再去旅行

END~

沒有留言:

張貼留言

多謝留言~