2015年12月19日 星期六

新加坡親子自由行2015 ~ Day 1

YEAH 出發~
我地係網上租借左wifi帶去新加坡
係香港雞場攞同還
好方便



攞完隻蛋
本身仲想係雞場Lounge 飲返杯 
可惜原來帶住個小朋友
D時間係會錯晒
要趕雞
去到閘口時D人已上緊雞了
但當然點都要係閘口影下相先喇


我地坐新航
12:30雞

 我驚架勢唐起雞時隻耳仔會唔舒服
我係一路起飛一路比藍莓佢食
唔知係咪咁
佢好乖
完全冇扭計
全程約4個鐘
佢瞓左2個鐘
新航可以提供BB 搖藍
但係BOOK 雞位時要預定
同埋要有果個位先得
個搖籃最多只可以載 24 kg 架咋
架勢唐得 20 kg
無問題喇
佢瞓左 2個鐘
我地有時間睇埋套戲
爽呀~

順利到達
落雞我地有朋友接雞

我地坐SMRT
即係新加坡地鐵
朋友好細心一早已幫我地買左2張EZ-Link Card
足夠我地哩幾日周圍去

第一站當然去酒店放低行李先
都唔明新加坡咁細
勁多酒店
但間間個價錢都真係唔平
我都揀左好耐
要方便得黎又要住得比較舒服
今次我揀左
佢地點真係超方便
去牛車水只要行幾個街口
一落樓下就係Clarke Quay
佢都乾淨
夠大

Check-in 時佢問你要唔要BB 床
我地當然要
可惜架勢唐一放落去就喊
要跟大人瞓
最後完全冇用過
雖然冇用過張BB 床
但佢有付送BB 清潔用品
洗頭水果D
好細心

 亞仔幾開心
好快自己玩~

酒店望出去既View
太陽伯伯就收工喇~

放好晒D野
我地就去牛車水旁唐城坊(Chinatown Point)裡3樓的天宇旅行社買飛

原本帶住個細
諗住行程隨時有變
到時去到邊買到邊
唔一早買定
點知我check 返 d 價錢
原來真係差好遠
我地會去S.E.A. Aqurium, Duck Tour 同 Gardens by the bay
個價計返可以差3百幾蚊港幣
3百幾我用黎食餐好好過喇~
同埋天宇旅游好近我地酒店
就係對面



攪掂就去食第一餐既新加坡餐
松發肉骨茶
地址: 17 New Bridge Road

D肉骨茶可以無限添飲
飲到你唔飲
個味都唔錯既~
至於架勢唐
第一餐我係香港整定放係象印
到夜晚時都仲係暖

食完我地行過少少就係chinatown
其實由酒店行去Chinatown都係一條直路
所以好容易搵

沿途又經林志源牛肉乾
地址: 203 new bridge RD


即刻買左包今晚宵夜

真係好好味
最後我地買左佢做手信

牛車水入夜後好熱鬧
但好熱
架勢唐熱到面仔紅卜卜



行行下亞仔冇電
自己就咁瞓左

我地之後返酒店
樓下就係Clarke Quay
又係好熱鬧
如果唔係有架勢唐
我地一定會飲杯嘢先返酒店


早少少返去酒店休息

但亞仔第一晚可能唔係好慣
平時係香港最遲10點瞓既佢
攪到成12點先瞓著....

~DAY 1 完~

沒有留言:

張貼留言

多謝留言~